Vårkänslor

Eftersom folk verkar ha fått snö och sådär och gnäller om det på ansiktsbok (...vadå fått, här har det minsann varit snö i flera månader?). 
Men ja, för att försöka muntra upp alla er som fått snö och inte haft det tidigare och av någon outgrundlig orsak inte gillar snö, så får ni lite vårbilder. Jag har nämligen ägnat delar av min morgon åt att rota igenom bilder som är omkring 2 år gamla, och förbluffas, som vanligt, över hur många fullt acceptabla bilder jag valt att kasta bort. Dumma mig?
 
Nikon 85 mm f/3.5

Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, dumma dej! :-) De här bilderna är ju hur vackra som helst! Jag har likadant makro-objektiv som du.

2013-03-19 @ 18:16:05
URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------