Anatomi, blombrist och skyrim

Hejsan
Jag tänkte mest säga att jag lever.
Men. Jag fotograferar mest insekter och blommor. Det är vinter. Det finns ont om insekter och blommor. Så jag fotograferar inte särskilt mycket alls ärligt talat. Ska försöka bättra mig så småningom. Istället spelar jag skyrim, försöker öva mig på att måla mer anatomiskt korrekta hundar (...det går sådär...) och går på föreläsningar om bakterier. 
I brist på bättre bilder får ni mitt senaste oseriösa anatomikladdande. 
 
Ha det bra och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------