En etta mer, en nolla mindre

Jag har numera en Nikon D5100. Den är mysig. Knapparna sitter inte riktigt var jag är van vid men jag vänjer mig nog så småningom. Den fungerar iaf, det är huvudsaken. :D
Jag är nere i söder över helgen, så jag har köpt te i den mysigaste teaffären jag vet. Jag fotograferade där, bara för att visa hur sjukt mysig den faktiskt är. Den är ännu mysigare än vad man tror när man ser bilderna, jag lovar.
Nikon 50 mm f/1.4
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till nya kameran :-).

2013-02-12 @ 21:44:52
URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------