Lingon och svamp

Hej
Jag fotade idag med markoobjektivet, innan mitt batteri dog (efteråt var det svårt att fota). Jag har idag lärt mig att det faktiskt är helt okej att i vardagligt tal lägga in svampar under växter även om de är närmare besläktade med djur, och eftersom min blogg är vardaglig rent allmänt, så tänker jag fortsätta med det! Så nu.. vet ni.
Bilderna är inte så mycket att hurra för, men jag hade viss.. tidsbegränsning pga tillfälligt avlidande av batteri, eller så.
 

Nikon 85 mm f/3.5
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

wööw, vilka bilder!

2012-09-03 @ 21:34:36
URL: http://hammarstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------