Dimma och photobucket

Hej
Jag hatar photobucket. Men jag gillar dimma. Jag kände att jag ville redigera bilder, så jag försökte redigera bild efter att jag lagt upp den på photobucket. Det blev.. sådär, och photobucket hängde sig. Woho. Men jag lyckades få fram en bild! Fler bilder lär uppenbara sig här inom de närmaste dagarna (hemma igen på torsdag, så ha tålamod). Okej det här var typ enda bilden jag vågade redigera med den här datorn, övriga solnedgångsbilder är... solnedgångiga, och dem ville jag ha en riktig dator för.



Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------