Inaktiva landsnäckor

Nu är det väl egentligen inte snäckorna som är inaktiva, de är tvärtom väldigt aktiva. Till skillnad från mitt bloggande, som just nu är tämligen inaktivt. Detta beror på att jag de senaste dagarna mig åt att plugga till en omtenta, ta hand om sniglar, umgås med folk som hälsat på och dessutom försökt få ordning på allt efter att vi tagit oss hem ifrån Norrland. Men jag hoppas på att bli mer aktiv, och visa er lite fler norrlandsbilder snarast möjligt!
Idag har jag ägnat mig åt att fotografera våra små nya husdjur, ett gäng landsnäckor. Låt mig presentera Putte, Ludvig och Nadine! (De övriga 6 blev också fotograferade, med varierande resultat).

Nikon 85 mm f/3.5
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer
Postat av: anneli

åååh snäckor är ju så mysiga att titta på, den nedersta bilden är wunderbar!

nu är jag i uppsala igen, väntar på att min cykel ska bli ickepunkterad bara haha

2012-08-20 @ 22:15:12
URL: http://makaroner.blogg.se/
Postat av: Fanny

åh så söt!

2012-08-20 @ 23:37:10
URL: http://akafaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------