Diväteoxid i eventuell repris

Hej
Eftersom min externa hårddisk har gett upp efter lång och trogen tjänst har detta medfört att jag för närvarande endast har tillgång till sisådär en tiondel av mina fotografier. Lagom kul, men så är det.
Jag har en förhoppning om att lyckats återfå mina bilder under sommaren (annars är i princip alla bilder tagna tidigare än 2012 försvunna, och det vore ju... rätt drygt, men det ska finnas minst en backup på dem, bara inte här, så vi håller tummarna). 
 
Vi kör lite gamla bilder på vattendroppar. Vissa har jag förmodligen redan visat, men vi låtsas att ni inte alls minns bilder som ligger 2 år tillbaka i bloggens historia.
 
Nikon 85 mm f/3.5
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Älskar vattendroppar, och dessa är underbart vackra!

2014-07-03 @ 17:28:27
URL: http://annikaprotempera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------