Solen går ner

Nu kommer ännu fler bilder från gårdagen.
Förutom hundar och besök i en mysig teaffär bjöd denne nämligen på en fantastisk solnedgång. Dessvärre hann jag inte tillbaka i tid för att fotografera solnedgången över fjorden, men jag tog några bilder på vägen (ber om ursäkt för lite dålig bildkvalitet på dessa, det här med att fotografera genom rutorna på en bil i rörelse är inte riktigt min grej).
När jag sedan kom ner till vattnet var det spegelblankt och solnedgångsljuset var inte helt borta ännu, så det blev en stund av fotografering där nere också.
 
Nikon 50 mm f/1.8
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------