Hästar i solnedgång

Jag ska snart ta mig iväg till skolan och gå på statistikföreläsning, men tänkte slänga in en gammal bild som jag hittade och kom på att jag inte visat (och för att göra mig mindre frustrerad över att jag inte kan öppna min sparade fil i R som jag petade på igår, men ja, det hör inte hit).
Det syns inte allt för bra, särskilt inte i den här storleken, men det är hästar iaf, i solnedgången, med dimma. 
 
Nikon 18 - 105 mm f/3.5-5.6
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer
Postat av: Katrin

den bilden fick jag av dej för länge sedan... har haft den som bakgrund hur mycket som helst =)

2013-02-12 @ 22:37:23
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------