Rimfrost

Idag var det rimfrostigt ute, det var mysigt. Och kallt. Skogen var dåligt plogad (eller inte alls) så snön räckte mig upp till knäna, vilket resulterade i att jag fick snö i stövlarna och blev blöt om fötterna. Och eftersom de i Emil i Lönneberga säger att huvudsaken är att man håller sig torr om fötterna så beslutade jag mig för att gå in. Jag fick dock en del bilder innan dess, bilden på gatlyktan är tagen för ett par dagar sedan.


Nikon 85 mm f/3.5
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------