Hundvalpar

Sådär ja! Nu har jag blivit bättre vän med den här datorns photoshop (nåja, åtminstone så pass att vi kan umgås utan att bli ovänner under en begränsad tid, inte så pass att jag skulle kunna tänka mig att bjuda hem den på te). Detta innebär att jag nu äntligen har möjlighet att lägga upp bilderna på de fantastiskt söta hundvalparna som jag fotograferade i söndags, woho! De var ännu sötare än på bilderna, jag lovar.
 
(Ni får ursäkta extremt stora vattenstämplar stundtals, dels så kom jag och storleken på texten inte riktigt överens = De blev av väldigt varierande storlek, och dels så har jag fått för mig att folk hellre kopierar bilder på hundvalpar än bilder på mossor, undra varför...)
Om bilderna ser felredigerade ut (för mörka, för ljusa, eller märkliga i färgerna) så skyller jag på att den här skärmen inte är som den jag är van vid.
 
Nikon 50 mm f/1.8
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------