God jul!

Hejsan och god jul!
Nu kommer äntligen ett nytt inlägg. Det var verkligen på tiden. Avsaknad av fotolust och därefter photoshop är inte gynnsamt för en aktiv fotoblogg, alls, faktiskt. Snart kommer bilder på djur, hundvalpar kan jag lova, eventuellt dyker även ett inlägg med varaner och katter upp. Jag blev leds på photoshop igår eftersom det dog innan jag hunnit spara hundbilderna, så jag ska göra ett nytt försök ikväll eller imorgon, beroende på tid och ork. 
Idag kommer lite bilder på min farmors julgran, dagen till ära.

Nikon 50 mm f/1.8
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------