Första advent

Idag är det tydligen första advent, och jag insåg att jag inte visat några livstecken här under november. Främsta orsaken till detta är att jag helt enkelt inte fotograferat något alls den senaste månaden. Men jag kände att jag ville kika in här en sväng och åtminstone posta lite gamla bilder. Eftersom november varit en helt sanslöst grå månad så kör vi lite svartvit träd-och-is-dramatik såhär i slutet.
 
Nikon 18-105mm f/3,5-5,6 och 85 mm f/3.5
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------