En stolle i en soffa

Man kan också fota majsormar när de inte äter, i soffan exempelvis (lägg märke till mitt hysteriskt korta skärpedjup på vissa bilder).
Jag vet att jag är fantastiskt kass på att uppdatera bloggen med bilder, men det är... november. Naturbilder i november blir sådär lagom spännande ärligt talat. Jag var förvisso ute och fotade frost en morgon, men eftersom ISO var ställt till omkring 1200, och jag först märkte det hemma (...ställ aldrig upp ISO-talet utan att ställa ner det), så blev bilderna så brusiga att de inte är värda att visas. Ni får alltså hålla tillgodo med majsormar tills vidare.
 
...Varför blev min vattenstämpel på nedersta bilden enorm. Ni får stå ut, ber om ursäkt.
Nikon 85 mm f/3.5
 
Alla bilder på bloggen är skyddade med upphovsrättslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Jag är en tjej född 1992 som studerar molekylärbiologi på Uppsala Universitet.
En dag för länge sedan fick jag en kamera i mina händer och insåg att jag tyckte om att fotografera. En regnig dag 7 år senare skapade jag mig en fotoblogg; här är den.
Jag fotograferar med en Nikon D5100.
----------------------------